Dolomiti vikend paket

Herojske zgodbe z gora in gostiln.
Odgovori
ante.v
Prispevkov: 17
Pridružen: 21 Sep 2017, 19:50
Ime in priimek: Ljubljana

Za vikend sva se spravila z Uršo čeharit v okolico prelaza Falzarego. Iz Ljubljane sva se odpravila pozno popoldne brez točnega plana kaj bova lezla. Zjutraj sva se z malo navdiha odločila za prvi raz Tofane z rezervnim planom tretji raz Tofane. Avtorja smeri sta ista Alveri-Pompanini. 
Na ne prezgodnjem dostopu do prvega raza vidiva že eno navezo ampak sva mislila, da dokler midva prideva in se uštimava bodo že dovolj daleč da se ne bomo motili. Vmes sva videla eno navezo v Constantini - Ghedina in eno slovensko govorečo navezo v Constantini - Apollino. Presenečenje naju pričaka v vstopu v prvi raz saj je še ena naveza pričela plezati in prehitevala prvo in vmes seštrikala pravo pajkovo mrežo, ko je še ena trojna naveza čakala na vstop. Tako sva z Uršo prešaltala na backup plan se obrnila in šla pod vstop tretjega raza. Pričela sva s plezanjem malce čez 9.

 Stena z vrisano smerjo:
Slika

​​​​​​

Prvi raztežaj me je precej zaposlil in kar potrudit sem se moral, da sem prišel nerodno čez previs. Prav tako je bil taktični zajeb, da sem sledil opisu in sem potegnil 50m cug mimo prvega štanta skoraj do vznožja naslednje zajede koder sem moral nabiti svoj štant (edinokrat koder sva rabila uporabit kladivo v celi smeri). Prav tako je trajalo v tretjem raztežaju, ko sem vsekal eno direktno varianto čez ploščo in sem zgubil kar nekaj časa, da najdem pravo nadaljevanje smeri. To je terjalo precejšni časovni davek in sva se zavedala, da bo potrebno stopiti na plin, da prideva še podnevi ven. Nadaljevanje smeri je precej logično in v nadaljnjih 14ih raztežajih nisva imela večjih problemov z orientacijo ne s plezarijo.  Izpostavil bi štiri raztežaje (čeprav v resnici je bila velika večina raztežajev izjemno lepih).

- Drugi raztežaj po zajedi z izpostavljeno prečko pod streho.
- Kamin po prvi lahki dolgi prečki. Lepo atletsko plezanje.
- Prva detajlna prečka. Vzpenjajoča rahlo vesna prečka v levo po dobrih grifih (če si visok   :D  drgač se pa pač mal bl namatraš ), do varovališča v manjši luknji. Tu je mogoče bolj smiselno štantati takoj po prečki saj si drugače ustvariš res res grozno trenje.
Nasmejana deklina po prvi težji prečki:
Slika

Nekje v vmesnih trojkah:

Slika

- Druga detajlna prečka iz jame. Ven iz jame se spraviš po minimalnih stopih in majhnih grifih. Tu sem tudi zagrabil edini majav oprimek v celi smeri in sem se posledično moral malce pogovorit sam s sabo glede nadaljevanja. Ko pa zaštartaš prečko in prideš mimo buhtlja se moraš spravit na ploščo koder te "varuje" tako slab klin, da veš da ni varjante da ne zlezeš. Pod tabo pa skoz šus do podna. Nor cug in meni osebno detajl cele smeri.
Ogled problema:
Slika
Sam pejt:
Slika

Ven sva prišla ob 8ih zvečer in bila vesela, da so dolgi dnevi saj sestop ni čisto trivialen. Je pa razgled na vrhu fenomenalen.
Slika
Nekaj čez 22 sva bila pri avtu in zaspala sva kot ubita kmalu zatem.  

All in all zelo lepa smer v odlični skali. Opremljena je dobro. Vsi štanti so narejeni (večinoma na skalna ušesa), na ključnih mestih se najde dovolj klinov so pa nekateri mogoče malce skriti. Vmesno varovanje sva urejala na skalna ušesa ali pa na metulje (v enem raztežaju sem uporabil celoten set 0.2 - 2). Jebic in klinov nisva uporabila.

Dober opis smeri se nahaja na:
https://www.sassbaloss.com/pagine/uscit ... ofana2.htm

Naslednji dan po poznem in počasnem vstajanju sva se spravila plezat v zahodno steno malega lagazuoi-ja. Plezala sva via Ardizzon desno od M.Speciale. Za to smer sva se odločila, ker sva v njej slišala slovenski glas in je bila še najmanjša štala glede na ostale smeri koder so čehi prehitevali italjane in ponavljali osnove štirkanja pajkovih mrež. V M.speciale sem pa naštel 2 navezi v smeri in vsaj ene 3-4 čakajoč na vstopu. Luštna nezahtevna smer idealna za dan ko nimaš dosti časa. Po njej sva skočila v Cortino na sladoled in potem domov.

Na dostopu:

Slika

Na sestopu:
Slika
Slika


Top vikend   :D  



 
 
 
 
 
 
Odgovori