Stran 1 od 5

Tabor Chamonix; sestanek&diasi danes

Objavljeno: 25 Jan 2007, 12:18
Napisal/-a WildRose

Od 8.-15.februarja


Področje Argentiere

Vodja tabora: Simon Slejko

V četrtek 25.01.2007 ob 20.30 diasi Chamonix - Uroš Samec
Po diasih sledi sestanek za vse dodatne in točne informacije

Tabor je namenjen vsem, ki so sposobni plezati v ledu naprej vsaj WI4 in imajo že nekaj zimskih pristopov.

ZA DOSTOP-E SO PRIPOROČLJIVE TURNE SMUČI ALI KRPLJE!!!
Do tabora se navežite.

Za izvedbo tabora so pogoj vreme in razmere.

Prijava in informacije na tel.: 041/493-336 ali na matejknavs(at)gmail.com .

LP
Matej

Objavljeno: 26 Jan 2007, 08:35
Napisal/-a labro
Evo, vse je že napisanu!

Sestanek pred odhodom, kjer bomo urejali še zadnje malenkosti, bo v četrtek, 1. februarja, na ferajnu.

Tačas si pa lahko ogledujete vreme in razmere (plezalne in splošne), pa zavarovanje si lahko uredite.

Prevajalnike najdete na Babel Fishu, copipejstat pa tud znate.

Če je še kakšno vprašanje, me pokličite, al pa pošljite pm ali pa mejl, sicer pa se za tabor prijavite na zgoraj naveden Knavsov e-naslov.

Objavljeno: 05 Feb 2007, 09:10
Napisal/-a labro
Glede na vremensko napoved in na obljubljeno sneženje, planirani tabor v Chamu od 8. do 11. februarja odpade.

Če bo za naslednji teden napoved kaj boljša, se zna zgoditi, da se proti zahodu vseeno odpravim. Privatno in ne kot vodja tabora. V tem primeru bom za kakšne nadebudne Matičarje, ki bi šli v Cham plezat, na voljo za svetovanje.

Fajn se imejte!

Objavljeno: 05 Feb 2007, 12:38
Napisal/-a Ventil
upam, da s tem odpadejo tut diasi

Objavljeno: 05 Feb 2007, 13:04
Napisal/-a uross
diasi so že prej odpadli, saj mi je ventil ukradel diase, da jih bo vsak dan lahko občudoval doma. za kazen pa mu je ata spustil ventilčke na kolesu.

Objavljeno: 06 Feb 2007, 09:35
Napisal/-a uross
tabor v chamonixu je zgolj prestavljen in ne odpovedan. izveden bo takoj, ko se bodo ustalile vremenske in snežne razmere. o pričetku tabora boste obveščeni vsaj dva dni prej.

glede na simonov sestop z mesta vodje tabora se vam zna zgoditi najslabše... no, v vsakem primeru vam odsek garantira izvedbo tabora in kompetentnega inštruktorja.

Objavljeno: 11 Feb 2007, 11:32
Napisal/-a uross
vremenska napoved jamči, da se v prihajajočem tednu ne bomo odpravili v chamonix.

Objavljeno: 15 Feb 2007, 09:41
Napisal/-a WildRose
Čečka javlja, da vreme v Chamu bo in da bi se tja odpravili še to nedeljo!

Prijave zbira Matej Knavs: 041/493-336 ali na matejknavs(at)gmail.com

Prosim obvestite tudi ostale zainteresirane za tabor v Chamu!

Objavljeno: 15 Feb 2007, 17:01
Napisal/-a uross
javljal sem, da obstaja velika verjetnost, da vreme bo. če bo tako, kot kaže, se tja res odpravimo v nedeljo. potrditev sledi jutri, odpoved oz. prestavljanje pa lahko sledi šele v soboto.

če bo vse ok, odhod v nedeljo zgodaj zjutraj (ob peth) in še isti dan na bajto na argentiere. turne smučke in psi obvezni. javljajte se mateju, da sploh vemo, koliko vas ima namen iti.

Objavljeno: 16 Feb 2007, 09:49
Napisal/-a uross
ostajam đentlmen- a vseeno:

NAJ SE VSE JEBE.

v nedeljo ne pićimo.

bog z vami

-------------------------------------------------------------------------------------
TODAY - FRIDAY FEBRUARY 16 2007
Sunny - very mild in the afternoon
SKY CONDITIONS (cloud - sunshine) : clear or partly cloudy - period of sunshine close to 100%.
PRECIPITATIONS : none.
WIND - ground level : variable light - afternoon fœhn wind.
- mid mountain : SE light -> S moderate.
- high mountain : variable -> S light.
TEMPERATURE : min -5°C - maxi +11°C - morning inversion towards 1500 m.
ISOTHERM 0°C : 3000 -> 3200 m.
ISOTHERM -10°C : 4000 -> 4200 m.

OVERNIGHT
Clear - fœhn wind
SKY CONDITIONS (cloud) : clear or partly cloudy.
PRECIPITATIONS : none.
WIND - aloft : S light -> moderate - fœhn wind in the valley.
TEMPERATURE : -1°C - inversion towards 1400 m.

TOMORROW - SATURDAY FEBRUARY 17
Fairly sunny and mild with fœhn wind
SKY CONDITIONS (cloud - sunshine) : partly cloudy or cloudy at times - high cloud coming in from the south - period of sunshine close to 70%.
PRECIPITATIONS : none.
WIND - aloft : S moderate -> SE moderate to strong - fœhn wind in the valley.
TEMPERATURE : min -1°C - max +12°C - morning inversion towards 1400 m.

SUNDAY FEBRUARY 18
Changeable - cooler
SKY CONDITIONS (cloud - sunshine) : cloudy with sunny spells - mostly cloudy at times - period of sunshine close to 40%.
PRECIPITATIONS : slight shower risk.
WIND - aloft : SE -> E moderate - in the valley : fœhn wind still possible in the morning.
TEMPERATURE : dropping highs.

EXTENDED OUTLOOK UNTIL WEDNESDAY FEBRUARY 21 2007
Monday to Wednesday : bright sunny spells - cloudy at times. Outlook is uncertain.
Forecast reliability : fairly good until Monday - poor thereafter.

Objavljeno: 16 Feb 2007, 09:54
Napisal/-a merman
pa u ta scham pridt maš manj možnosti kot na lotu zadet :roll:

Objavljeno: 16 Feb 2007, 11:36
Napisal/-a Spasiba
Ah jebi ga - dober predlog, gremo se raje jebat :P

Objavljeno: 16 Feb 2007, 11:45
Napisal/-a Angel Ann
ce se boste jebal, pol grem pa tud jest zravn:)
ortič

Objavljeno: 16 Feb 2007, 12:41
Napisal/-a Stef
Res, na lotu vsaj en zadane, u šam pa noben ne gre :twisted:

Objavljeno: 16 Feb 2007, 13:15
Napisal/-a bednik
sm bil enkrat u šamu, pa dvakrat ni blo dobr. bi se jebu pa se ne smem!