#Dololed

Herojske zgodbe z gora in gostiln.
Odgovori
goska
Prispevkov: 24
Pridružen: 25 Maj 2016, 20:08
Ime in priimek: Žiga Gosar

Aleks, Blaž, jaz in idejni vodja Krištof smo šli v Dolomite potipat led. V zadnjem trenutku smo Krištofa zamenjali z Denisom iz AO Črna.

Iz Ljubljane smo se odpeljali v ponedeljek zvečer in prebivakirali pod prelazom Sella. Zbudili smo se pri svežih -12°C.

V torek smo plezali na Torre Innerkofler. Midva z Denisom Couloir Mistica (WI4+, 500m), čeprav je bila sveča slabo narejena in počena, tako da je bil detajl bolj M kot WI in sva v njem oba malo potehničarila. Aleks in Blaž pa sta plezala sosednjo Anima Mundi (M6), od koder tudi poročata o pomanjkanju ledu. Ravno ko sva z Denisom začela abzajlat, sta prišla na vrh, tako da sva ju počakala, smo se skupaj spustili in sestopili v že trdi temi - dnevi bi pač težko bili krajši.

Slika
Med dostopom se je začelo daniti.

Slika
V resnici je to drugi raztežaj, midva pa sva mislila, da še dostopava.

Slika
Prvi skok.
Slika

Slika
Slika
Drugi skok, ali bedna počena sveča.

Slika
Potem pa samo še grapica z odličnim škripavcem do vrha.

Slika

Slika
Panorama z vrha (

Slika
Do vrha sta prišla tudi Aleks in Blaž.

V sredo smo izbrali malo krajše cilje v slapovih nad Colfoscom. Z Denisom sva šla v Onda su Onda (Val na valu, 100m, WI3) in še njegov desni krak, ki je sicer podobne težavnosti, ampak je bil precej slabše narejen. Blaž in Aleks pa sta splezala Spada di Damocle (Demoklejev meč, 100m, WI4+) in Solo per pochi (Samo za redke, 100m, WI5).

Slika
Od leve proti desni: Demoklejev meč, Samo za redke in Brivido Sottile.

Slika
Demoklejev meč

Slika
Colfosco

Slika
Onsa su onda

Slika
Blaž in Aleks v Solo per Pochi.


Zadnji dan smo "med potjo domov" šli v Paperoga (WI3+, mnenja o dolžini/višini v literaturi so od 170m do 400m) v Cima Coldai. Originalen plan je bil Hypercoldai, ki vstopi na istem mestu, a je malenkost težji, nam pa se je malo mudilo. Precej upočasnila sta nas tudi novozapadla 2cm snega, ki jih ni noben splužil, tako da je bila vožnja počasnejša. Smeri smo zlezli 6 polnih raztežajev, kolikor naj bi je bilo po opisu. Od tam naprej se grapa sicer nadaljuje neznano daleč, ampak smo jo zaradi hitenja izpustili. Plezali smo v troje, Aleks pa se je pripravljal na razgovor za službo.

Slika
Slika
Razgledi

Slika
Slika
Začetek slapu

Slika
Prvi, najtežji raztežaj.

Slika
V troje je malo več časa za slikanje.
Slika

Slika

Zdej pa nej še k nam pride kaj ledu in/ali snega![/url]
rner
Prispevkov: 34
Pridružen: 31 Dec 2016, 17:13
Ime in priimek: Blaž Karner

Jaz bi samo dodal, da je zraven M6 pri Anima Mundi tudi en A0, ki je tja prišel po poletu s slabega lednega hooka. Jeza je bila precejšna, kletvice iz mojih ust sočne, sva pa iz ključnega raztežaja rešila za kakih 200€ robe, ki sva se jo v znamenju vsesplošne dobre karme odločila vrniti. Drugače je pa super smer, z nekaj strmimi raztežaji prekinjenimi s položnejšo grapo in manjšimi skoki, predvsem pa navduši izstop, direkt na vrh v sonce.

Lepo je bilo, gremo še kdaj!
Odgovori