VARNOSTNO OPOZORILO - SPUST OB VRVI

Uporabne novice in obvestila zanj in zanjo.
Odgovori
Uporabniški avatar
Najvisja Instanca
Prispevkov: 231
Pridružen: 01 Mar 2005, 09:59
Ime in priimek: zadnje guralo

POVEZOVANJE VRVI Z OSMICO JE NEVARNO

?e ste malo sledili debatam na Gore&ljudje ste lahko zasledili debato o razli?nih na?inih povezovanja vrvi za spust. Predvsem o temi o kateri se je ?u?ljalo ?e dalj ?asa, povezovanju z osmico. Glede na to da je ta na?in precej raz?irjen (tudi sam sem ga uporabljal kar nekaj ?asa) velja opozorilo, da je to, predvsem na mokrih vrveh smrtno nevarno.

V ?lankih lahko najdete predlog bolj?ih na?inov, dokler pa se stvari vsaj malo bolje ne razjasnijo UPORABLJAJTE PODAL?JEVALNI VOZEL.
Enako velja tudi zav razli?ne improvizacije pri name??anje varoval. Npr. podalj?evanje, varovanje okoli u?es in mosti?kov.

Ve? o tem si poglejte v debati na Gore&ljudje, ki se je razvila okoli ?lanka Ultimate Absail Knot, mogo?e pa bo Rado ?e tu spodaj prilepil vse linke.

Pa ?e poziv in?truktorjem, da pripravimo pripravimo varnostno predavanje (na ferajnu) ali prezentacijo.
Ne mene več prosit za izpisnice
Dejan
Prispevkov: 137
Pridružen: 09 Feb 2005, 13:07
Ime in priimek: dejangrigillo

http://www.psychovertical.com/?abseilknot
http://www.gore-ljudje.net/diskusije_view.php?pid=1458
http://www.needlesports.com/advice/abseilknots.htm
http://www.xmission.com/~tmoyer/testing/EDK.html
http://www.gudelius.de/spst.htm

Pred varnostnim predavanjem se spla?a na?tudirat ?e nekaj testov asimetri?nih vozlov. Pri podalj?evalnem vozlu je ?e najve? mo?nosti, da se pri potegu vrvi kam zatakne.
Uporabniški avatar
Najvisja Instanca
Prispevkov: 231
Pridružen: 01 Mar 2005, 09:59
Ime in priimek: zadnje guralo

Hvala Dejan, ampka vseeno ?e to:

Trenutno edini veljavni na?in zvezovanja je s podalj?evalnim vozlom. Za kaj ve? po?akajte vsaj kak?no demonstracijo drugih mo?nosti.
Ne mene več prosit za izpisnice
Uporabniški avatar
Stef
Prispevkov: 206
Pridružen: 09 Jul 2005, 16:01
Ime in priimek: ?tefan Wraber, okolica Orto bara

Ampak pokon?ni podalj?evalni vozel :!: . Princip je isti, le da sta konca vrvi, ko dela? vozel vzporedna in enako obrnjena (ne kot ponavadi, ko sta obrnjena drug proti drugemu). Konec, ki ga uporabimo za prvi vozel pustimo malo dalj?i, da je potem ?e prostor za drugi vozel.

Ta na?in zavezovanja re?uje problem zatikanja podalj?evalnega vozla, ker se kot osmica vedno postavi stran od skale, ko ga vle?emo.

lp :wink:
takle mamo, ce je vojna, je vojna za vse...
Odgovori