V objemu Civette

Herojske zgodbe z gora in gostiln.
Odgovori
Li
Prispevkov: 14
Pridružen: 02 Jan 2017, 20:39
Ime in priimek: Matevž Štular

Pred opisom dogodkov našega tabora v Franciji, sem se odločil za časovni preskok. V sledečem poročilu opisujem zadnje dejanje berlinga z Aljažem, Borom, Grilom in mano, preden smo se vrnili v domače postelje.

Po taboru v Alefroidu smo nameravali preživeti še kakšen dan v Dolomitih. Nismo točno vedeli, kam bi šli, zato smo na avtocesti poklicali načelnika Jermana, da ga vprašamo za kakšen nasvet, zakaj naše dogovarjanje je bilo nekoliko neproduktivno. Naklučje ali ne, v naslednjem trenutku smo ga že opazili, kako nas prehiteva po levem pasu, poleg njega pa nam Ana veselo maha skozi okno. Zapeljali smo na prvo postajališče in pridobili vodniček od Moiazze - odločitev je torej padla.

31.7.
Po dolomitskem pravilu je bila noč nevihtna in divja, jutro pa je kar izžarevalo v močnem soncu sredi modrega neba. Stene so bile vse suhe. Naš namen je bil, da se ponovno nekoliko vplezamo v manj kompakten apnenec. Vsi smo se odpravili v Scalet delle Masenade. Z Grilom sva izbrala smer Via Cristina(VII+), medtem ko sta Aljaž in Bor plezala sosednjo Via Solda(VI). Smeri sta bili lepi, obe z dobro dolomitsko skalo in neštetimi šalcami v strmi vertikali.

Slika
Na dostopu, z dnevnim ciljem v ozadju.

Slika
Gril pod težkim raztežajem.

Slika
Še zadnje šalce pred izstopom.

Slika
Sestop je zelo lepo označen in kratek. Dolomitsko.

1.8.
Zvečer smo se preselili nad Alleghe, kjer smo na smučišču postavili bazni tabor. Po močni večerji smo se kar se da hitro zavili v spalne vreče in probali zatisniti oči za tistih nekaj ur. Jutro se je namreč začelo še v trdi temi. Preko smučišča smo dostopili do jezera Coldai, od tam pa vse do pod neskončnih ostenj Civette. Veličina stene je prekinila vsak pogovor, nam zaprla usta in sprožila delovanje prebavnega trakta. Aljaž in Bor sta nekaj sto metrov pred nama zavila v Pan di Zucchero; Via Tissi(VI+), z Grilom pa sva nadaljevala do Punte Tissi, kjer sva plezala smer Phillim-Flamm(VIII-). Skala nas je sprejela zelo domače; veliko majavih struktur in nezaupljivih opriimkov, vmes pa seveda neverjetni prehodi, prek katerih se počasi prebiješ do vrha stene.

Slika
Od jezera Coldai smo se dvignili v sedlo, od koder se le še preči podstenje do vstopa v smer.

Slika
Na vstopu v smer je spominska plošča.

Slika
Po začetnem poplezavanju sva se navezala; Gril v prvem raztežaju.

Slika
Sledi še 35 raztežajev, združenih v 25...

Slika
...v katerih doživiš prav vse: kamine,...

Slika
...poke,...(foto: Uroš Grilj)

Slika
...plate,...

Slika
...prečke,...

Slika
...police z Marmolado v ozadju,...

Slika
...ogromne kamine,...

Slika
...zopet prečke,...

Slika
...na koncu pa še vrh(selfie je nedovoljenega formata), iz katerega vodi via feratta, ki se vleče bolj kot ta objava.

Po prihodu v dolino, smo veselo nazdravili in se naslednji dan proti večeru odpeljali domov. Za več informacij iz druge roke pokličite Skorajvodništvo Grilj.
Hey Joe
Prispevkov: 473
Pridružen: 04 Nov 2011, 11:13
Ime in priimek: Janez Marinčič

No comment, pa vendar: Turneja je naravnost OSUPLJIVA. Matica svojega športnega ugleda glede delovanja v visokih hribih nikoli ni izgubila in ga na ta način tudi ne bo.
Čestitka!

Še drobna zanimivost za širitev gorniških obzorij:
Phillip – Flamm je veljal dolgo časa za najtežje možno in je bil ob nekoč zaprti težavnostni lestvici cenjen s silno redko oceno VI +.
To pa tudi v tistih časih ni motilo Slovenk Ines Božič – Skok in Sanje Vranac, pa sta to sedemsto metrco kar odplezali!
Hey Joe
Prispevkov: 473
Pridružen: 04 Nov 2011, 11:13
Ime in priimek: Janez Marinčič

Slikala je Ines Božič okoli leta 80 kakšna dva dni prej, preden sta šli s Sanjo v Philip Flamma.
Slika
Nastopači v zadnji vrsti od leve proti desni so:
Darči Durjava (tisti, iz The Nose), Pero Čižmek (tisti iz svoje smeri Pero v Stupu),
Stojko Kejžar (prebegnil v Rašico), Janez /Skokson/ Skok (preplezal vse in oženil Ines), Zoki Radetič (itak matičarska legenda).
Nežnejše območje slike predstavljava s Sanjo Vranac.
Odgovori