Špikova Direttissima, Pandorina skrinjica, Široka peč

Herojske zgodbe z gora in gostiln.
Odgovori
rner
Prispevkov: 23
Pridružen: 31 Dec 2016, 17:13
Ime in priimek: Blaž Karner

Prejšni ponedeljek sva se z Natašo odpravila v Špik. Ker sem Direktno že plezal sem tokrat izbral Direttissimo, ki je kombinacija Krušiceve in Skalaške smeri s krajšo povezovalno varjanto. Spodaj vstopiš v steno na najnižji točki, kjer te v prvem raztežaju zaposil kombinacija skale in rahlo vlažnih trav, potem pa do Dibonove police prevladujejo bolj trave z občasnimi skalnimi vložki. Če se varuješ ves čas, je do police 11 petdeset metrskih raztežajev. Prav toliko jih je od tam do vrha Špika, plezanje pa postane izvrstno, sploh v veliki zajedi, res super!

Špik od daleč zgleda strm, od spodaj pa na žalost ne :(

Slika

Pod zajedo v zgornjem delu, še dobr, da se ne nahaja v NŠGju, ker bi bila vsa zlizana.

Slika

Vmes je malo kapljalo, v zameno sva dobila mavrico.

Slika

Na vrhu sva bila precej pozno. Al so pa dnevi že kratki!

Slika

V četrtek sva se z Denisom Tepešom podala v zahodni del Stene. Plezala sva Pandorino skrinjico. Lepa smer v spodnjem delu poišče prehode med strehami desno od Šlosarske, klinov je precej, razen na štantih :? Edini resnejši raztežaj je zadnji, ki te pripelje na raz po *rahlo* podrti skali.

Zahodna Stena:

Slika

Zgornji del smeri:

Slika

Pod zgornjo rumeno plato je treba spičit (bolj na noge) levo na raz:

Slika

Do vrha sledi še 200m poplezavanja po šodru, a so vsaj razgledi lepi:

Slika


V soboto je bila želja nekaj lahkotnega, zato sva se z Natašo podala v Kranjsko poč:

Slika

Včeraj pa sva z Griljem napadla pred kratkim splezano smer Steber v Široki peči. Zjutraj na parkirišču je izgledalo, kot da bo treba vzet listek in se postavit v vrsto, a smo se potem vse tri naveze lepo razporedile po okolišu. Smer je pa res presenetila predvsem s kakovostjo skale, saj je v strmejšem delu dobra do odlična s kakšnim podrtim vložkom. Smer bi lahko postala pogosto plezana klasika Široke peči!

Po spodnjem podstavku in raztežaju Dibonovega raza se pod streho po polički premakneš na raz:

Slika

Sledi prehod mimo streh, za vriskat:

Slika

Najbolj strmem delu raza se umakneš v desno:

Slika

Do vrha sledi še nekaj lepih raztežajev, vmes tudi en, kjer kakih 15m plezaš po najbolj kompaktnem razu ever, vredno obiska. Na vrhu sva stala nekaj pred sedmo, sledil je še dolg in razgiban sestop nazaj za Ak.

Slika
Zadnjič spremenil rner, dne 21 Avg 2019, 15:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Hey Joe
Prispevkov: 427
Pridružen: 04 Nov 2011, 11:13
Ime in priimek: Janez Marinčič

dol je bil ob drugi ponovitvi smeri okoli leta 1980 podoben, kot je danes od tam blizu iz Pandorine skrinjice.
Oprema je bila druga, zanos Matičarjev pa podoben, kot danes.
Sem bral, da generacija 19++ vrača na Matico dobre zgodbe. In Šrauf je večkrat povedal, da so samo dobre zgodbe važne!
Slika
Foto: Zoran Bešlin
Odgovori