Zapisnik 6. seje upravnega odbora Planinskega društva Ljubljana-Matica izvoljenega za obdobje junij 2023-junij 2025 z dne 16. 10. 2024 ob 18. uri
- Prisotni: Davor Rozman, Aleš Jenko, Gašper Pintar, Tomaž Žepič, Boris Bokavšek, Bojan Oblak, Hinko Šolinc, Nataša Kramberger, Katja Štucin, Mateja Vertelj
- Predstavnik NO: Drago Metljak, Tadej Rejc
Podpredsednik Davor Rozman je predlagal dnevni red, kakor sledi:
1. Pregled zapisnika s prejšnje seje UO
2. Zaključek poletne sezone v postojankah
3. Plan dela odsekov za leto 2025
4. Razno
Ad 1
Podpredsednik je prebral zapisnik prejšnje seje UO in vsi so se strinjali z vsebino zapisnika.
6./1. Sklep: UO sprejme in potrdi zapisnik z dne 19.06.2024.
Ad 2
Vodja strokovne službe je podal poročilo upravnemu odboru o delovanju (poslovanju) planinskih postojank v letošnjem letu, kateri je bil na prihodkovni strani bistveno boljši kot preteklo leto in na stroškovni strani primerljiv z lanskim letom. Vse postojanke so uspešno obratovale do konca planinske sezone. Vodja strokovne službe predlaga za naslednje leto revizijsko hišo Revizija plus. Ob koncu sezone pa se po dolgih letih poslavlja ekipa iz Doma na Komni. Vodja strokovne službe ima že izbranega novega oskrbnika.
6./2. Sklep: UO potrdi za prihodnje leto revizijsko hišo Revizija plus za pregled poslovanja v letu 2025.
Ad 3
Nataša Kramberger je seznanila UO, da bo v prihodnjem letu imel odsek bistveno več izletov med tednom, ker imajo ogromno povpraševanja starejših izletnikov.
Vsi odseki bodo delovali po ustaljenih programih kot vsako delo in imeli približno enak plan delovanja.
Ad 4
AO je seznanil UO, da so v letošnjem letu uredili Bivak pod Skuto in odpeljali s helikopterjem smeti v dolino.
Mladinski odsek prosi, da jim poiščemo primeren prostor za shranjevanje opreme.
Že na prejšnji seji UO je vodja strokovne službe seznanil UO o problemih delovanja novega rezervacijskega sistema. Naloga je bila, da se poišče enotna rešitev za vse dele poslovanja. Zato izvajamo celovito prenovo informacijskega sistema, tako strojne kot tudi programske opreme. V sklopu tega bomo uvedli rezervacijski sistem Protel, blagajniški sistem POS Elektronček in povezavo z obstoječim računovodskim sistemom ProNet.
6./3. Sklep: UO potrdi uvedbo novega informacijskega sistema, ki bo zagotovil povezanost vseh delov poslovanja.
V Ljubljani, 17. 10. 2024
Zapisal
Aleš Jenko, vodja strokovne službe
Predsednik:
Tomaž Willenpart